Supportersvereniging

Deze vereniging, die wordt geleid door een heus bestuur, heeft als doel de fanfare te ondersteunen, zowel materieel als immaterieel.Zij bestaat uit een honderdtal leden en heeft al heel wat wapenfeiten achter haar naam staan. Zo werd in 1997 een nieuw vaandel aangeboden vanwege het feit dat de fanfare 50 jaar onafgebroken in de vaandelafdeling vertoefde, en natuurlijk ter vervanging van het oude vaandel, dat meer dan 80 jaar had dienstgedaan.
In 1999 werd het 80-jarig bestaan van de vereniging gevierd. De supportersvereniging verraste ons met de schenking van nieuwe bassen, later met een prachtige xylofoon. Met het 90-jarig jubileum kreeg onze vereniging een complete lichtinstallatie, waar we geweldig blij mee zijn!
Bij deelname aan concoursen wordt ook de busreis door deze club betaald.

Wilt u ook lid worden van deze geweldige groep mensen, schroom niet en neem contact op met onze secretaris.
Per 1 augustus 2022 is de supporters vereniging opgeheven. Leden zijn lid geworden van de vereniging Fanfare St. Cecilia onder de noemer "Vrienden van St. Cecilia".